شرایط استفاده از خدمات

چه تعهداتی به شما داریم؟

شرکت نوتاش یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی نرم افزارهای هوشمند ابری است که روزانه به میلیون ها درخواست پاسخ می‌دهد و در تلاش است تا کسب‌وکارهای هوشمند را در بستر امن پلتفرم اینترنت اشیا میزبانی کند. با توجه به چنین وظیفه‌ی خطیری، این شرکت خود را متعهد به برقراری ارتباط شفاف و محافظت از داده‌هایی از کاربران خود می‌داند که در اختیار دارد.

اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می‌دهید مانند نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس، اطلاعات بانکی و اطلاعات مربوط به کسب و کار شما به هیچ‌وجه به فروش نخواهد رسید و اجاره داده نخواهد شد. هم‌چنین این داده‌ها خارج از آن‌چه در آخرین نسخه‌ی این سند آمده ‌است با هیچ فرد یا نهادی افشا یا به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

شرکت نوتاش در هیچ زمانی ترافیک مشتریان و کاربرانش را به‌شکل غیرقانونی و غیرمجاز شنود نخواهد کرد و هیچ نرم‌افزار یا تجهیزاتی وابسته به مراجع امنیتی یا قضایی، با هدف ذخیره‌سازی یا شنود اطلاعات به‌شکل جزیی یا کلی، در هیچ نقطه از شبکه‌ی نوتاش وجود ندارد. این شرکت کلید رمزنگاری و تایید هویت خود یا مشتریان خود را غیرقانونی در اختیار هیچ شخص یا نهادی نمی‌گذارد و همواره مشتریان را به استفاده از رمزنگاری داده‌ها و ارتباطات رمزنگاری شده تشویق می‌نماید.

آخرین تاریخ به‌روزرسانی: شهریورماه 1402

چه اطلاعاتی از شما را جمع‌آوری می کنیم؟

اطلاعات حساب کاربری: هنگامی‌که برای ایجاد حساب کاربری ثبت‌نام می‌کنید، شرکت نوتاش اطلاعات شما را گردآوری خواهد نمود. این اطلاعات شامل نام، نشانی ایمیل، کد ملی، شماره تلفن و نشانی‌های ضروری برای پردازش پرداخت و انتقال سرویس‌ها است. هنگامی‌که هرگونه اطلاعات شخصی یا حقوقی را به ما ارائه می‌دهید، به این معنی است که صاحب آن اطلاعات هستید یا اجازه‌ی لازم برای ارائه‌ی آن به ما را دارید.
اطلاعات بازدیدکنندگان از وب‌سایت: مانند بسیاری از وب‌سایت‌ها زمانی‌که از وب‌سایت نوتاش بازدید می‌کنید، ما داده‌هایی چون نشانی IP، اطلاعات پیکربندی سیستم، URLهای صفحات مراجعه‌شده و اولویت‌های منطقه‌ای و زبانی شما را ذخیره خواهیم کرد.
داده‌های لاگ ‌شده:  اطلاعات کاربران نهایی را به نمایندگی از مشتریان خود پردازش می‌کنیم. این اطلاعات هنگامی پردازش می‌شوند که کاربران نهایی وارد دامنه‌ها یا وب‌سایت‌های مشتریان ما شده و از آن‌ها استفاده می‌کنند. اطلاعات پردازش شده ممکن است شامل نشانی‌های IP، اطلاعات پیکربندی سیستم و سایر اطلاعات ترافیک به/از وب‌سایت‌های مشتریان، ابزارها، برنامه‌ها یا شبکه‌ها (در مجموع، داده‌های ثبت‌شده) شود، اما به آن‌ها محدود نخواهد شد.
تصویر و صدا: هنگامی‌که با  پشتیبانی شرکت نوتاش تماس می‌گیرید یا در  مصاحبه‌های نوتاش شرکت می‌کنید، از شما درخواست خواهیم کرد که برای بررسی‌های بیش‌تر اجازه ضبط صدا و تصویرتان را به ما بدهید که تنها با تایید شما، این صدا و تصویر ذخیره خواهد شد.

چه استفاده‌ای از اطلاعات جمع‌آوری شده می‌کنیم؟

داده‌های ثبت شده از کاربران نهایی: ما داده‌های ثبت‌شده از کاربران نهایی را برای برآورده کردن تعهدات خود در توافق‌نامه‌ی مشتری و در محدوده‌ای که قوانین و مقررات مجاز می‌دانند، استفاده و پردازش خواهیم کرد.
دسترسی: اگر در حساب کاربری نوتاش ثبت‌نام کرده‌اید، ممکن است کسانی که به حساب کاربری یا ایمیل ارایه شده شما دسترسی مجاز دارند، بتوانند اطلاعات ثبت شده شما را مشاهده کنند.
امنیت: شرکت نوتاش برای محافظت از سرویس‌های شما انواع فناوری‌ها و امکانات امنیتی را به کار می‌گیرد تا از اطلاعات شما در برابر دسترسی نامعتبر، سواستفاده یا افشای آن‌ها محافظت کند. با این حال، مسوولیت ما در خصوص حفاظت از داده‌ها و اطلاعاتی که بر اساس مفاد این سند در اختیار دارد،در هیچ موقعیتی فراتر از اسناد «سطح کیفیت خدمات(SLA)» و «شرایط استفاده از خدمات» نخواهد بود و شرکت نوتاش مسوولیتی فراتر از آن‌چه در SLA ذکر شده است، نخواهد داشت. هم‌چنین اگر از سرویس‌های امنیت  استفاده می‌کنید به این معناست که مسوولیت جمع‌آوری و پردازش این اطلاعات به وسیله‌ی شرکت نوتاش را پذیرفته‌اید.

با چه کسانی اطلاعات را به اشتراک می‌گذاریم؟

شرکت نوتاش با شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات مختلفی برای اداره‌ی کسب‌وکارش همکاری می‌کند. این شرکت‌ها سرویس‌هایی را برای کمک به پشتیبانی مشتریان، پرداخت‌های مالی، بازاریابی و بهبود سرویس‌های ما به هر طریقی، تامین می‌کنند. ما به ارایه‌دهندگان خدمات خود اجازه نمی‌دهیم هیچ کدام از اطلاعاتی که از مشتریان‌مان با آن‌ها به اشتراک گذاشته‌ایم را به فروش برسانند یا برای اهداف بازاریابی خود یا هر هدف دیگری، به‌جز در ارتباط با خدماتی که به نوتاش ارایه می‌دهند، استفاده کنند. علاوه‌بر اشتراک‌گذاری اطلاعات با ارایه‌دهندگان خدمات، ممکن است در شرایط خاصی اطلاعات شما را با دیگران نیز به اشتراک بگذاریم:

1.در گروه‌های پشتیبانی نوتاش (طبق سیاست حفظ حریم خصوصی).

2.فروشندگان و سایر شرکای فروشی لوازم هوشمند که در توزیع خدمات به ما کمک می‌کنند.

3.هنگامی‌که لازم است اطلاعات شخصی و موردی را برای پاسخ‌دهی به احضاریه‌ها، قوانین و مقررات یا دستورات قضایی افشا کنیم یا در برابر ادعاهای مطرح‌شده از خود دفاع کنیم؛ در این حالت ناگزیر از ارایه‌ی داده‌ها و اطلاعات به‌مراجع قانونی هستیم که اطلاعات آن منتشر می‏‌شود.

4.شرکت نوتاش در ایران قرار دارد و اطلاعات شما را در ایران ذخیره خواهد کرد. با این حال، ممکن است به‌منظور تسهیل عملکردهای بین‌المللی خود، این اطلاعات به هر نقطه در جهان، انتقال یابد و به آن دسترسی پیدا کنیم.

چه انتخاب‌هایی در حفظ حریم خصوصی دارید؟

به‌دلیل حساسیت بالای اطلاعات سرویس‌های شما، در زمان ثبت نام در نرم افزارهای نوتاش از شما احراز هویت انجام می‌شود تا اطمینان پیدا کنیم که این اطلاعات در دست صاحبان اصلی اکانت است. اگر درخواست دسترسی داده‌ها به شخص دیگری را داشته باشید شرکت نوتاش این درخواست را با توجه به خطر نقض حقوق حریم خصوصی و مطابق قوانین بررسی خواهد کرد.

شما حق دسترسی، تصحیح، به‌روزرسانی اطلاعات شخصی خود را دارید. می‌توانید درباره‌ی هر درخواست با ایمیل Info@notash.net در ارتباط باشید. هم‌چنین مشتریان و صاحبان اکانت می‌توانند از طریق ویرایش پروفایل خود یا سازمان‌دهی رکورد در پنل کاربری، به اطلاعات شخصی‌شان دسترسی داشته باشند و آن را تصحیح یا به‌روزسانی کنند.

در حال حاضر امکان حذف یا غیرفعال کردن حساب کاربری وجود ندارد. اما اگر علاقه‌مند به دریافت پیامک یا ایمیل‌های بازاریابی و اطلاع‌رسانی نبودید، می‌توانید در پایین ایمیل خود دستورالعمل «لغو اشتراک» را به‌کار بگیرید. اگر مشتری شرکت نوتاش هستید این کار را می‌توانید از طریق پنل کاربری‌تان انجام دهید یا درخواست خود را به نشانی Info@notash.net ارسال کنید. پیش از آن‌که اشتراک ایمیل‌های نوتاش را لغو کنید، در نظر داشته باشید که شرکت نوتاش تمام اطلاعات تراکنشی و اطلاعیه‌های مرتبط با سرویس‌های شما را از طریق ایمیل انجام می‌دهد.

آخرین تاریخ به‌روزرسانی: شهریورماه 1402

چگونگی دسترسی به اطلاعات

اگر هر نوع پرسش یا ابهامی درباره‌ی سیاست حفظ حریم شخصی شرک نوتاش دارید، با ما با ایمیل Info@notash.net در ارتباط باشید.
اگر اعتقاد دارید رونوشت‌هایی از داده‌های شخصی شما را در خارج از محدوده‌ی سیاست حفظ حریم خصوصی نگه‌داری می‌کنیم، می‌توانید این مورد را با ارسال ایمیل به آدرسInfo@notash.net مطرح کنید. ما پس از دریافت ایمیل و تایید هویت شما، به این ابهامات پاسخ خواهیم داد.

رعایت قوانین حریم خصوصی

دسترسی 24ساعته به داده ها

حفظ امنیت اطلاعات

رعایت حق کپی رایت