کفی‌ های هوشمند کفش

کفی های هوشمند در انواع مختلفی تولید شده‌اند و کاربردهای متفاوتی دارند؛ به‌عنوان‌ مثال کفی هوشمند دیجیتسل که گجتی انقلابی محسوب می‌شود و در هر کفشی قابل‌استفاده است، به لطف برخورداری از ترموستات پای شما را گرم نگه می‌دارد. در ضمن این وسیله هوشمند یک شتاب‌سنج نیز دارد که هر یک از قدم‌های شما را کنترل می‌کند و میزان کالری مصرف‌شده را در طول مدت دویدن تشخیص می‌دهد. در کل می‌توان گفت این کفی هوشمند یکی از کامل‌ترین لوازم جانبی کفش‌های هوشمند است.شرکت دیجیتسل یک اپلیکیشن نیز همراه با این کفی هوشمند عرضه کرده است. این اپلیکیشن به‌راحتی می‌تواند با کفی‌ها ارتباط برقرار کند و دمای هر یک از کفی‌ها را به‌صورت جداگانه کنترل و مطابق میل شما تنظیم کند. این قابلیت از سرد شدن یا تعریق پاها در هر زمانی جلوگیری می‌کند.کفش‌های هوشمند علاوه بر برخورداری از سنسورهای ثبت‌کننده اطلاعات و سایر سیستم‌های جمع‌آوری اطلاعات، از قابلیت ارسال اطلاعات و ذخیره‌سازی آن‌ها در سیستم‌ها و سرویس‌های ابری نیز برخوردار هستند.داده‌های خام دریافت‌شده از سنسورها با استفاده از فیلترها و همچنین الگوریتم‌های همگام‌سازی اطلاعات مختلف، بعد از طبقه‌بندی موارد مختلف، بر اساس اهمیت پردازش می‌شود تا قابل‌استفاده شوند.در مرحله بعدی اطلاعات با استفاده از رویکردهای تخصصی مدل محور، رویکردهای مبتنی بر تطابق الگو و رویکردهای قابل‌استفاده برای مقایسه دو مقطع زمانی یا محاسبه فاصله بین آن‌ها، دسته‌بندی می‌شوند. در مرحله بعدی الگوهای مربوط به راه رفتن و فعالیت‌های مشابه می‌توانند برای ایجاد واکنش‌ها و فیدبک‌ های شخصی‌سازی‌شده، تصویرسازی و همچنین ایجاد اپلیکیشن‌های مختلف مرتبط با سلامتی، استخراج و تحلیل ‌شوند.

کفی‌ های هوشمند Lechal می‌تواند کفش معمولی را به یک راهنمای شخصی تبدیل کند. این کفی‌های هوشمند را درون کفش خود قرار دهید و از قدرت هدایت آن بهره برید. این وسیله به GPS گوشی متصل می‌شود تا شما را به مقصد هدایت کند. همه چیزی که باید انجام دهید این است که مقصد خود را در برنامه همراه وارد کنید و از مجموعه‌ای از ارتعاشات و الگوهای ساده پیروی کنید. کفش با لرزش مسیر را نشان می‌دهد.این کفی های هوشمند به عنوان یک ردیاب تناسب اندام نیز کار می‌کند. و تعداد گام‌ها، کالری سوزانده شده و فاصله طی شده را اندازه‌گیری می‌کند. شما همچنین می‌توانید داده ها را با Apple Health و برنامه Google Fit همگام سازی کنید. باتری این کفی با هربار شارژ ۱۵ روز کار می‌کند.

کفی‌ های  هوشمند گرم کننده Digitsole

با سری‌های گرم کننده Digitsole، پای شما هرگز سرما را احساس نخواهد کرد. بیشتر محصولات متصل، اطلاعاتی را جمع آوری و آنها را به برنامه گوشی هوشمند ارسال می کند. Digitsole Warm Series نخستین گام به سمت نسل جدیدی از محصولات متصل است که نه تنها اطلاعات را جمع آوری می‌کند، بلکه ویژگی‌های خود را متناسب با این اطلاعات تغییر می‌دهد. تنها با یک ضربه روی صفحه نمایش میتوان عملکرد گرمایشی را فعال و درجه حرارت را برای هر یک از کفی‌ها به طور جداگانه تنظیم کرد. همچنین شتاب سنج داخلی تعداد گام‌ها، مسافت طی شده و مصرف کالری را اندازه می‌گیرد. این شرکت دارای محصولات جانبی متفرقه نیز در محدوده محصول خود است. شما می‌توانید کفش هوشمند زمستانه Warmin یا Smartshoe 001 را تهیه کنید. هر دو محصول این امکان را فراهم می‌کنند تا از طریق فناوری هوشمند گرمایشی به یک درجه از پیش تعیین شده برسد. Smartshoe 001 کمی پیچیده‌تر است. Digitsole از این کفش به عنوان نخستین کفش هوشمند متصل، تعاملی، گرم کننده و تغییر خودکار اندازه (به طوری که پا را محکم در برگیرد) که می‌تواند از طریق گوشی هوشمند کنترل شود، نام می‌برد.

در نهایت، Run Profiler نیز دیگر محصول موجود این شرکت است. آن ها کفی‌ های هوشمند دیجیتالی هستند که موقعیت سه بعدی پاها و ویژگی گام‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند. Run Profiler می‌تواند خستگی شما را تشخیص و اندازه‌گیری کند و با تجزیه و تحلیل گام‌ها نشان دهد که چگونه انرژی کمتری مصرف می‌کنید و در لحظه به شما توصیه‌های صوتی داده شود.