لوازم خانگی هوشمند

لوازم خانگی هوشمند

[us_separator][us_image image=”12049″ align=”center”][us_separator]

لوازم خانگی هوشمند اصطلاحی است که در زیر مجموعه خانه هوشمند قرار میگیرد.خانه هوشمند دربردارنده لوازمی هستند که به صورت هوشمندانه از سیستم مرکزی فرمان می گیرند. لوازم خانگی هوشمند با رابط هایی چون تلفن همراه ، تبلت و لپ تاپ که در آن برنامه هایی ویژه تدوین شده است، به کار می افتند.

محصولات آشپزخانه هوشمند شامل اجاق گاز، چای ساز، مایکروفر، هود، یخچال فریزر، مخلوط‌‌ کن آشپزخانه، ماشین لباسشویی و … هستند که هر کدام کارایی های منحصر بفرد خود را دارند. هوشمند سازی وسایل آشپزخانه به صاحب خانه این امکان را می دهد که بر اساس زمان بندی اعلام شده به دستگاه ها، انجام کارهای خاص را به آنها بسپارند و با خیالی آسوده سایر کارها را انجام دهند.

[us_separator][us_image image=”11995″ align=”center”][us_separator]

فربرقی هوشمند

با اپلیکیشن فربرقی هوشمند تا قبل از رسیدن به منزل می توانید فر را از راه دور گرم و شرایط متنوع را بر روی آن تنظیم کنید.فرهای برقی هوشمند بهترین حالت های پخت غذا را بر اساس ترکیبات و نوع غذا پیشنهاد می کنند.وامکان ذخیره کردن دستورات آشپزی گرفته شده از اینترنت را فراهم می کنند.

[us_separator][us_image image=”12000″ align=”center”][us_separator]

آرام پز هوشمند

آرام پزهای هوشمند مجهز به سنسورهای حرارتی و تشخیص بو هستندو در صورت سوختگی و فراموشی شما اعلان هشدار می نمایند و روند پخت غذا و دمای لحظه‌ای آن را به شما گزارش می دهند. این محصولات دارای یک اپلیکیشن مخصوص به خود هستند که امکان تغییر دمای قابلمه را می دهند و می‌توانید آن را خاموش کنید و حتی زمان پخت غذا را افزایش دهید.

[us_separator][us_image image=”11999″ align=”center”][us_separator]

مخلوط کن هوشمند

مخلوط کن هوشمند اطلاعات مربوط به ارزش غذایی اسموتی‌هایی را که با استفاده از این مخلوط کن تهیه می‌کنید،برای شما نمایش می‌دهد.با اپلیکیشن این دستگاه دستورهای مختلفی برای تهیه انواع اسموتی‌های مناسب با شرایط جسمی و وزنی کاربر وجود دارد. مثلا اگر کاربر به بیماری دیابت مبتلا باشد، از طریق اپلیکیشن این مخلوط‌کن هوشمند می‌تواند به دستور تهیه انواع اسموتی‌هایی که برای او مناسب است دسترسی داشته باشد.

[us_separator][us_image image=”11996″ align=”center”][us_separator]

قهوه ساز هوشمند

برای استفاده از قهوه ساز هوشمند، تنها به کمک گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید دستور شروع درست کردن قهوه را به دستگاه ‌دهید و دستگاه سفارش شما را آماده می‌کند. به کمک اپلیکیشن این دستگاه، می‌توانید مدت زمان جوشیدن آب را تنظیم کنید و قهوه آماده شده را سر ساعت مورد نظر میل کنید.

[us_separator][us_image image=”11998″ align=”center”][us_separator]

جاروبرقی هوشمند

جارو برقی های هوشمند به کمک فناوری اینترنت اشیا کار می کنند با استفاده از اپلیکیشن مخصوص جاروبرقی هوشمند میتوان فرامینی همچون شروع ؛ توقف ؛ زمان بندی و مشاهده فعالیت در حال انجام آن را صادر نمود. و بسته به مدل دستگاه کارهای تمیز کردن، جارو کشی و حتی تی کشیدن و خشک کردن کف را نیز این دستگاه ها انجام خواهند داد.

[us_separator][us_image image=”11997″ align=”center”][us_separator]

ماشین لباسشویی هوشمند

 با ماشین لباسشویی هوشمند می‌توان از خارج از منزل و با تلفن همراه، دستور آغاز شستشو را داد در این نوع ماشین ها ابتدا چهار حسگر، اطلاعات مربوط به البسه موجود در ماشین، شامل اندازه، میزان چرک و آلودگی، مقدار آب و مواد پاک‌کننده لازم را ارزیابی می‌کنند. سپس بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، مناسب‌ترین برنامه شستشو تعیین می‌شود. همچنین مخزن شوینده، به طور خودکار، مواد پاک‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هربار شستشو نیست.

[us_separator]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *