اینترنت اشیا در صنعت سرگرمی

اینترنت اشیا در صنعت سرگرمی

[us_separator][us_image image=”12037″ align=”center”][us_separator]

صنعت سرگرمی و رسانه ها به کمک اینترنت اشیا در حال تغییر بوده‌اند. اگرچه این تغییرات به دلیل محدود بودن دستگاه های اینترنت اشیا و در حال رشد بودن این فناوری، با سرعت کمی پیش رفته است اما در آینده صنعت سرگرمی و رسانه، با تاثیرپذیری اینترنت اشیا به خوبی از مزیت های آن بهره خواهد برد.اینترنت اشیا صنعت سرگرمی را قادر می‌سازد تا با تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده، رفتار مصرف کننده را پیش‌بینی نماید. این، به نوبه خود، به صنعت سرگرمی یاری می‌رساند محتویات مناسب را روی میز مشتریانش قرار دهد.

[us_separator][us_image image=”12036″ align=”center”][us_separator]

در مقایسه با موسیقی، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، بازی‌های تعاملی از مهم‌ترین منابع سرگرمی محسوب می‌شوند. اینترنت اشیا با استفاده از حسگرهایی که همواره تجهیزات بازی را هوشمندتر می کنند، تجربه بازی را تعاملی تر می کند. علاوه بر این، ترکیب اینترنت اشیا و واقعیت مجازی ، بازی های ویدیویی را بسیار فراگیرتر از قبل می کند.که منجر به توسعه تجهیزات تخصصی بازی ها با سنسورها شده است که تجربه متفاوتی از بازی های کامپیوتری را به وجود می آورد.

اینترنت اشیا حتی اسباب بازی ها را نیز هوشمند ساخته است. تجربه کودک شما نسبت به اطراف و محیط با کمک اینگونه اسباب بازی های هوشمند می تواند تغییر کند و به لطف به روز رسانی اپلیکیشن ها بهتر شود . این تکنولوژی می تواند به کودکان شما کمک کند که سرگرمی مورد علاقه خود را بسازند و یا حتی آن را کدگذاری کنند.با توجه به روند گسترش و پیشرفت دستگاه های هوشمند ، کودکان و نوجوانان باید با این روند آشنا شده و خود را با این تکنولوژی جدید وفق دهند. اگرچه که کودکان و نوجوانان خود را جلوتر از بزرگسالان با این شرایط وفق داده اند. همانگونه که همه ی ما در اطرافمان کودکانی را دیده ایم که قبل از اینکه قادر به تکلم شوند میتوانند با گوشی های هوشمند کار کرده و بازی مورد علاقه خود را بیاورند و خود را سرگرم کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *