بیسیم آپتین در سومین نمایشگاه شهر هوشمند 1401

سومین نمایشگاه شهر هوشمند 1401 با حضور شرکت نوتاش

درسومین نمایشگاه شهر هوشمند 1401 ، شرکت فناوری اطلاعات نسل پنجم نوتاش در غرفه 152 حضور خواهد داشت. این شرکت در راستای شهر نوآور ، محصولات خانه هوشمند نوتاش ، بیسیم آپتین و پلتفرم اینترنت اشیا نوتاش را عرضه میدارد.

در بخشی از این غرفه بیسیم ابری آپتین قابل ارائه و عرضه است.بیسیم  آپتین ( push-to-talk) یا به عبارت (بگیر و صحبت کن) خدمتی است که موبایل شما را به بیسیم تبدیل می کند و با فشردن یک دکمه بر روی صفحه موبایل خود ارتباطات بلادرنگ صوتی و یا تصویری برقرار خواهد شد. در این نوع ارتباط مکالمات به سرعت دریافت و ارسال شده و هیچ زمانی برای دریافت و یا پاسخ دادن به یک تماس تاخیر نمی یابد. این بیسیم با استفاده از فناوری ارباطات مبتنی بر poc ، ویژگی های رادیوی باند باریک قدیمی را با خدمات چند رسانه ای باند پهن ادغام نموده تا پاسخگوی نیازهای ارتباطی امروز و آینده باشد.

بیسیم ابری آپتین

بیسیم ابری آپتین کاربرد بسیاری در حوزه های مختلف اعم از حمل و نقل ، حراست،ساخت و ساز،اورژانس،نیروهای نظامی،صنایع نفت و گاز،پتروشیمی، معادن و غیره دارد علاوه بر این اغلب کاربرانی که به دلایل مختلف نیازمند برقراری ارتباط بین گروه های مختلف کاری خود از طریق ایجاد شبکه های رادیویی می باشند اما به دلایل مختلف امکان طی مراحل قانونی کسب مجوز و خرید تجهیزات را ندارند، می توانند بخش عمده ای از نیاز خود را با کمک این خدمت برطرف نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *