حضور شرکت نوتاش در سومین نمایشگاه شهر هوشمند تهران

شرکت نوتاش در نمایشگاه یاد شده حضور جدی به عمل آورد.  سکوی فناوری اطلاعات نسل پنجم نوتاش با رونمایی از پلتفرم ابری، جامع و بومی اینترنت اشیا حضور خود را در نمایشگاه شهر هوشمند اعلام نمود.
این پلتفرم به عنوان هسته مرکزی شهرهوشمند معرفی گردید که توانایی اتصال کلیه سخت افزار ها ، سنسورها و نرم افزارهای مرتبط با شهرهوشمند را دارا می باشد.
شرکت نوتاش در طول این نمایشگاه با رایزنی با شهرداری های شهرهای ارومیه ، همدان ، اصفهان ، یزد ،بندرعباس تفاهم نمود تا اقدام به ارائه پروپزال های شهرهوشمند متناسب با موقعیت جغرافیای و فرهنگی محلی هر یک از شهر های یاد شده اقدام نماید.

در بخش دیگری از این نمایشگاه با توجه به طرح مسئله سازمان های شهرداری شهر های بزرگ مبنی بر اجبار شهرداری ها نسبت به جمع آوری چندین باره پسماند سطل های زباله در طول روز شرکت نوتاش به ارائه راه حل پسماند شهری هوشمند بر روی پلتفرم اینترنت اشیا نمود که در این راه حل نسبت به کاهش هزینه های پسماند به وسیله نصب سنسور های اندازه گیری حجمی و وزنی بر روی سطل های زباله و اطلاع رسانی سطل های پر شده و ترک ماشین های زباله به منظور جلوگیری از سرقت زباله تاکید نمود که مورد استقبال سازمان شهرداری های شهر های بزرگ قرار گرفت.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند 1401

شرکت نوتاش در دومین روز نمایشگاه شهر هوشمند اقدام به رونمایی از بیسیم ابری آپتین نمود.
این سامانه که بر روی تلفن های هوشمند نصب میگردد، علاوه بر این که میتواند کلیه سرویس های بیسیم را ارائه نماید. میتواند تماس های یک به یک بلادرنگ نیز بر قرار نماید.
این سامانه نیاز به اخذ مجوزات مرتبط با فرکانس رادیویی ندارد و بر روی شبکه سلولار سرویس ارائه میگردد.علاوه بر سرویس های مذکور سرویس های فنس دیجیتالی و Man down نیز ارائه میگردد.

این سرویس مورد استقبال نیروی انتظامی و آستان قدس رضوی قرارگرفت.که تفاهم گردید دوره آزمایشی این محصول برای سازمان های مذکور ارائه گردد.

در سومین روز نمایشگاه شهرهوشمند شرکت نوتاش میزبان تعداد زیادی از شرکت های دانش بنیان هوشمند سازی از سراسر کشور بود که نسبت به ارائه راهکار های هسته اینترنت اشیا به این شرکت ها اقدام گردید.
این شرکت ها عمدتا نسبت به ساخت تجهیزات هوشمند سازی مبتنی بر اینترنت اشیا اقدام نموده بودند و شرکت نوتاش توانست خلاء ناشی از هسته اینترنت اشیا و نرم افزارهای مرتبط را برای این شرکت ها تامین نماید.
همچنین در ادامه شرکت نوتاش به جهت تکمیل راه حل اعلام نمود که پلتفرم ابری و جامع و بومی اینترنت اشیا امکان ارائه سرویس های هوش مصنوعی را نیز بر روی اطلاعات تجمیع شده را نیز دارا می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *