بازدید وزیر ارتباطات از بیسیم ابری آپتین

بازدید وزیر ارتباطات از بیسیم ابری شرکت نوتاش

رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری» درخصوص وضعیت خدمات ارائه شده در ایام اربعین حسینی با حضور زارع پور وزیر ارتباطات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.در این رویداد وزیر ارتباطات از بیسم ابری آپتین که از محصولات هوشمند شرکت نوتاش می‌باشد بازدید نمود.

بیسیم ابری آپتین یک شبکه ارتباطات بیسیم مبتنی بر فناوری PoC می‌باشد که بر اساس استانداردهای 3GPP و ITU-T و تازه‌ترین تکنیک‌های طراحی شبکه‌های ارتباطی و با نگاه به بهبود تجربه کاربری طراحی و پیاده‌سازی گردیده‌ است. کاربران و بهره‌برداران با استفاده از اپلیکیشن بیسیم ابری آپتین در عرض چند ثانیه می‌توانند به شبکه بیسیم آپتین متصل شوند. اپلیکیشن بیسیم آپتین به نحوی طراحی شده که علاوه بر رابط کاربری جذاب و کاربر پسند، هرعملکردی که یک بیسیم رادیویی و یا واکی تاکی دارد را به کاربر ارائه دهد.

بازدید وزیر ارتباطات از بیسیم ابری شرکت نوتاش

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان است. با نگاه‌داشتن دکمه وسط اپلیکیشن، پس از شنیدن یک صدای بوق کوتاه کاربر قادر خواهد بود در گروه‌های موردنظر که توسط مدیر سازمان و یا ادمین تعریف شده با سایر افراد در آن گروه صحبت نماید. سایر کارکنان نیز باتوجه‌ به این‌که به این اپلیکیشن مجهز گردیده‌اند، بدون نیاز به عمل اضافی صدای همکار خود را به‌صورت بلادرنگ خواهند شنید و قادر خواهند بود در صورت نیاز به‌صورت بلادرنگ پاسخ دهند. مدیر سازمان نیز با در اختیار داشتن پنل کاربری علاوه بر مدیریت افراد و گروه ‎های کاری قادر خواهد بود چه از طریق تلفن همراه و چه با استفاده از پنل تحت وب فرامین موردنظر خود را برای سایرین ارسال کرده و یا مکالمات افراد در گروه  ‎ بشنود به دلیل بومی بودن تکنولوژی این سامانه، امکان شخصی‌سازی نرم‌افزار سمت کاربر و استفاده از آن در تجهیزات برندهای مختلف وجود دارد.

توضیحات تکمیلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *