تجارت سریع تر

تجارت هوشمند

شرکت نوتاش به منظور تسهیل دسترسی سازمان‌ها، صنایع و کسب‌وکارهای بزرگ به پلتفرم اینترنت اشیا ، بیسیم ابری آپتین ، تجهیزات سخت افزاری هوشمند و ارائه‌ی خدمات ابری ، بسته‌های متنوع و جامعی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید با عقد قرارداد به شکل ویژه از سخت افزار ها و نرم افزار های هوشمند بهره‌مند شوید.از سوی دیگر با توجه به حجم بالای اطلاعات و مستندات موجود در این سازمان‌ها، محصول فضای ذخیره‌سازی ابری، فضایی نامحدود برای آرشیو اطلاعات و بک‌آپ گیری در اختیار سازمان ها قرار می‌دهد

اطلاعات شما ، آینده شما‌ است

پشتیبانی از تجارت شما

در بسته‌‌ی سازمانی خدمات پشتیبانی، هر آن‌چه که برای سرویس‌های خود نیاز دارید در نظر گرفته شده است. در این بسته علاوه بر برخورداری از امکان تماس تلفنی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و پشتیبانی در پیام‌رسان، تیکت‌ها در کم‌تر از ۳۰ دقیقه پاسخ داده می‌شود. در این حالت شما دیگر نگران از دست رفتن داده های حسگرها و عملگرهای خود نخواهید بود

همیشه مراقب سیستم شما هستیم

مدیریت هزینه ها

سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ با عقد قرارداد و استفاده از بسته‌‌های سازمانی می‌توانند با توجه به مبلغ قرارداد و متناسب با نیازشان، از امکانات مختلف محصولات هوشمند ، فضای ابری و پشتیبانی استفاده کنند.هزینه‌های مربوط به محصولات نوتاش در قالب Pay As You Go عرضه می‌شوند. 

در مدل Pay As You Go شما تنها به اندازه‌ی مصرف خود از منابع و سرویس‌ها هزینه را پرداخت می‌کنید و اگر محصول در حال استفاده نباشد، هزینه‌ای بابت آن برای شما محاسبه نخواهد شد.  هزینه‌های شفاف سرویس‌های هوشمند نوتاش که به‌شکل لحظه‌ای قابل مشاهده و کنترل است به سازمان‌ها امکان مدیریت مالی زیرساخت خود را می‌دهد.

در زمان و پول خود صرفه جویی کنید.

نوآوری در تجارت

ماموریت و هدف اصلی تیم نوتاش ارائه و پیاده سازی ایده های نوآورانه در حوزه های هوشمند‌سازی ، اینترنت اشیا ، هوش مصنوعی و سرویس های ابری می باشد.

شرکت نوتاش همواره تلاش دارد تا با حداکثر استفاده از تجهیزات، امکانات و پتانسیل‌های موجود با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان، متناسب‌ترین خدمات را ارائه نماید.برای محقق شدن این امر شرکت نوتاش در ارائه خدمات مشاوره، طراحی و پشتیبانی‌ها، تمام ظرفیت‌های علمی، تجربی و فناورانه خود را بکار می‌گیرد.

 

طیف وسیع و متنوع تجهیزات، ماشین‌آلات، تکنولوژی‌ها، سرویس‌ها و از سوی دیگر عدم تناسب بسیاری از آن‌ها جهت یکپارچه‌سازی، می‌تواند ضرورت استفاده از فناوری‌های بروز و بومی را خاطرنشان کند. 

زیرساخت ابری

کاربرپسند

امنیت پیاده سازی

پشتیبانی24ساعته