حضورمدیرعامل نوتاش در غرفه نمایشگاهی دانشگاه آمل

حضور مدیرعامل نوتاش در غرفه دانشگاه آمل

مدیرعامل نوتاش در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱ حضور  داشت. این نمایشگاه با شرکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، موسسات تحقیقاتی و نیز برخی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اجرایی مرتبط از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل  درنظر دارد در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، توانمندی‌های دانشگاه را در حوزه، مراکز و پژوهشکده‌های تحقیقاتی، مرکز رشد و اعضای هیات علمی در قالب دستاوردهای پژوهشی و فناوری‌های قابل تجاری-سازی؛ در این نمایشگاه به مخاطبان ارائه نماید. که در غرفه نمایشگاهی دانشگاه آمل، مدیرعامل نوتاش نیز حضور داشتند و از پلتفرم ابری بومی اینترنت اشیا این شرکت رونمایی کردند و در معرض بازدید عموم قرار گرفت. و در مورد نوع کارکرد و داشبوردهای متنوع پلتفرم اینترنت اشیا توضیحاتی را به مخاطبان و حضار ارائه دادند. و معاون علمی ریاست جمهوری جناب آقای دکتر فیروزآبادی نیز از این غرفه بازدیدی داشتند.

به‌طور کلی، پلتفرم ابری اینترنت اشیا مجموعه‌ای از زیرسامانه‌های ارتباطی و نرم‌افزاری است که به منظور تعریف و مدیریت حسگرها و عملگرهای هوشمند به‌وجود آمده است. این زیر سامانه‌ها با همکاری یک دیگر امکان مدیریت لایه‌های مختلف اینترنت اشیا را برای بهره‌بردار فراهم می‌نمایند. این لایه‌ها که شامل حسگرهای هوشمند و عملگرها، تجهیزات سخت‌افزار میانی، درگاه ها، پروتکل‌های ارتباطی، کلان داده ‌های تجمیع شده و نرم‌افزارهای مرتبط با کاربران نهایی می‌باشند به همراه یک دیگر زنجیره ارزش اینترنت اشیا را تشکیل می‌دهند.

پلتفرم اینترنت اشیا نوتاش یک پلتفرم مبتنی بر ابر است. با استفاده از این پلتفرم شما بدون داشتن دقدغه مسائل فنی و زیرساختی می‌توانید بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید. از مهم‌ترین خصوصیات این پلفرم راه‌اندازی در مدتی کوتاه است. پلتفرم ابری شما تنها در یک ساعت راه‌اندازی خواهد شد. شما می‌توانید پلتفرم شخصی خود را بر روی ابر نوتاش راه‌اندازی کنید و با استفاده از API جامع موجود بر روی پلتفرم آن را به نرم افزارهای موبایل و وب خود متصل کنید.