حضور شرکت نوتاش در نمایشگاه شهر هوشمند 1401

سومین نمایشگاه شهر هوشمند با حضور شرکت نوتاش

پس از برگزاری دو دوره نمایشگاه شهر هوشمند در ایران، سومین نمایشگاه شهر هوشمند با پشتیبانی وزارت کشور ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و نهاد‌ها از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه سال جاری در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد.

در این دوره از برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند ، شرکت فناوری اطلاعات نسل پنجم نوتاش در غرفه 152 حضور فعال خواهد داشت. این شرکت در راستای شهر نوآور ، محصولات خانه هوشمند نوتاش ، بیسیم آپتین و پلتفرم اینترنت اشیا نوتاش را عرضه میدارد.

رویکرد این نمایشگاه، که بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های برتر هوشمندسازی کشور به شمار می‌رود، برقراری تعاملات پویا و به وجود آوردن اتحاد و هم‌افزایی ملی و بین‌المللی است. سومین نمایشگاه شهر هوشمند با محورهای ساختمان‌های هوشمند، دولت هوشمند، انرژی، حمل و نقل هوشمند، محیط زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، سلامت، آموزش و پرورش، اقتصاد هوشمند و امنیت در شهرهای هوشمند بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های برتر هوشمندسازی کشور است که نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه‌ی مطلوب خدمات نوین شهری است.همچنین در روز‌های برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی‌های علمی و تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی‌های شهر‌های هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند 1401

با توجه به اهمیت فناوری‌های نوین در برآورده کردن نیازهای بشر امروزی و سرعت و شتاب رشد فناوری در زمینه‌هایی چون هوش مصنوعی و هوشمندسازی، برای آنکه پژوهشگران و فعالان عرصه فناوری بتوانند از آخرین دستاوردهای علمی یکدیگر اطلاع پیدا کنند و با ایجاد تعامل بهتر در جهت رشد و شکوفایی فناوری و هوشمندسازی حرکت کنند برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند اقدامی مهم و ارزشمند تلقی می‌گردد که می‌تواند در توانمندسازی شهر‌های نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری و شهرداری‌ برای ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی نوین شهری نقشی کلیدی ایفا کند.

 امروزه با توسعه شهرنشینی، جوامع با چالش‌های فراوانی برای ایجاد زیر ساخت‌ها و تامین نیاز‌های روز افزون ساکنان شهر‌ها روبرو شده اند و با توجه به کاربرد روزافزون فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، نحوه به کارگیری این فناوری‌ها برای تسهیل امور مختلف زندگی و کار مطرح و در سال‌های اخیر صاحب نظران مفهوم شهر‌های هوشمند، که تمام ابعاد زندگی شهری، حمل و نقل، ساخت و ساز، بهداشت و درمان، انرژی، ارتباطات و … را شامل می‌شود، به صورت جدی مطرح کرده اند و تلاش برای تحقق آن در اولویت برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری و متخصصان ارتباطات و اطلاع‌رسانی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *