بازتاب بیسیم آپتین در رسانه‌ها

بازتاب بیسیم ابری آپتین در رسانه‌ها

بازتاب بیسیم ابری آپتین در رسانه‌ها

بیسیم ابری آپتین اپلیکیشنی است که امسال نیز در رویداد (همگام با اربعین و همراه با فناوری) حضور فعال داشت. در این رویداد معاون اول رئیس جمهور آقای مخبر و وزیر ارتباطات آقای زارع پور نیز حضور داشتند. بیسیم آپتین در ایام اربعین برای تمامی زائرین عزیز به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. تمامی افراد از خدمات نسل نوین بیسیم‌ها بهره‌مند شوند. 

با نصب اپلیکیشن بیسیم آپتین تلفن همراه افراد به یک بیسیم تبدیل خواهد شد تا تعداد بسیاری از کاربران بتوانند به طور همزمان با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند و موقعیت جغرافیایی تمامی اعضا نیز در این اپلیکیشن نمایان خواهد شد. کاربرد بیسیم آپتین در مراسم راهپیمایی اربعین مورد استقبال و توجه اهالی رسانه و خبرنگاران قرار گرفت. و گزارش خبری در این باره در 17 مرداد 1402 و 10 شهریور 1402 از صدا و سیما ملی پخش گردید.

بازتاب بیسیم ابری آپتین در رسانه‌ها
بازتاب بیسیم ابری آپتین در رسانه‌ها

بیسیم ابری آپتین یک شبکه ارتباطات صوتی مبتنی بر معماری POC می‌باشد که با استفاده از تجارب چندین ساله در صنعت ارتباطات طراحی و پیاده‌سازی گردیده است. تمامی مراحل طراحی و ساخت این سامانه در داخل کشور و به دست متخصصین این حوزه صورت پذیرفته است.کاربران این سامانه با استفاده از آن قادر خواهند بود ارتباطات صوتی بلادرنگ به صورت گروهی داشته باشند. از جمله مزایای این سامانه نسبت به سامانه های بلادرنگ رادیویی سنتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- یک شبکه بیسیم به وسعت کره زمین

2- عدم نیاز به راه اندازی ایستگاه ها و آنتن های مرکزی

3- هزینه راه اندازی کم نسبت به سایر راه‌کارهای موجود

4- طراحی بومی و متناسب با نیاز کاربر

5- عدم نیاز به خرید طیف و کسب مجوز بهره برداری

6- بدون محدودیت در تعداد کاربران و گروه‌ها

بیسیم ابری آپتین با استفاده از بستر اینترنت و سرویس ابری، ویژگی‌های رادیویی باند باریک قدیمی را با خدمات چند رسانه‌ای باند پهن ادغام نموده تا پاسخگوی نیازهای ارتباطی امروز و آینده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *