هوش مصنوعی در باشگاه های ورزشی

یک برنامه بدنسازی در باشگاه های ورزشی رقیب مربیان شده است 

 

برنامه‌های بدنسازی مبتنی بر هوش مصنوعی در باشگاه های ورزشی هم وارد شده اند و اقدام به ایجاد مربیان شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی هم کرده اند. آن‌ها یادگیری ماشین، شناسایی تصاویر و شناسایی حرکات را ادغام کرند تا متوجه شوند که حرکات را درست انجام می‌دهند یا نه.

اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از دوربین موبایل ، تمرینات را تماشا می‌کند و درست مانند یک مربی شخصی درباره آن نظر می‌دهد. باشگاه‌هایی که روی اپلیکیشن موبایلی سرمایه‌گذاری کردند، از این ویژگی بهره بردنده اند که بدون استخدام یک مربی بدنسازی به اعضای تیم تمرین بدهند. یکی از ضروری‌ترین نیازهای اعضا تجارب شخصی‌سازی شده است. آن‌ها نمی‌‍خواهند بخشی از یک پروسه مشخص و یکنواخت بدنسازی باشند. با استفاده از اپلیکیشین مبتنی بر هوش مصنوعی آن‌ها می‌توانند حرکاتی که برای خودشان مفیدتر است را داشته باشند و در نتیجه زودتر به اهدافشان برسند.

ارائه برنامه غذایی با کمک هوش مصنوعی

با استفاده از هوش مصنوعی که از چندین الگوریتم متنوع کمک می‌گیرد، امکان ارائه برنامه غذایی به کاربران مهیا می‌شود. هوش مصنوعی اطلاعات لازم برای سبک زندگی مناسب را جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را با دستورالعمل‌های کلی ادغام کرده و به کاربر ارائه می‌دهد.برای مثال برنامه ۲۲ روزه تغذیه بیانسه، یکی از خوانندگان سرشناس، با استفاده از یادگیری ماشین ارائه شده بود و در صورت نیاز می ‎توانست راه حل های مناسب برای شرایط خاص هم ارائه دهد.ارائه برنامه غذایی با استفاده از هوش مصنوعی نیاز به استفاده از روش‌های مبتنی بر الگوریتم است تا بتواند تنوع خوبی در برنامه‌ها و نوع غذاهای پیشنهادی داشته باشد و رضایت کاربران را جلب کند. برای این منظور کاربران باید از برنامه‌های روزانه و حتی هفتگی خود راضی باشند.در واقع وقتی مشکلی وجود داشته باشد، هوش مصنوعی باید بتواند از آن چند زیرشاخه بسازد و هر یک را تک به تک برطرف کند. با این روش تنوع در رژیم‌های غذایی زیاد شده و کارایی آن‌ها بهبود پیدا خواهد کرد.